- Úvod
- Kompletní sortiment
- Autodoplňky
- Autodoplňky interiér
- Autopotahy
- Autopotahy na míru
- Ford
- Autopotahy Ford Focus III, bez zadní loketní opěrky, AUTHENTIC DOBLO, Matrix béžový
Autopotahy Ford Focus III, bez zadní loketní opěrky, AUTHENTIC DOBLO, Matrix béžový
- Kód produktu: 80478m
Autopotahy FORD FOCUS III, od r. 2011. Zadní opěradlo a sedadlo dělené, bez zadní loketní opěrky, přední loketní opěrka, 5 opěrek hlavy, kapsy. Zadní opěradla jsou potažená také v zavazadlovém prostoru…
Zobrazit více
5 990 Kč
4 950,41 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele
Objednejte do zítřejších 14:30 a zboží obdržíte již 5. 5.
Možnosti dopravy

S výběrem vám rádi pomůžeme!

+420 469 775 009
(Po‐Pá 8:30‐16:00)
Parametry a specifikace
Značka vozu | FORD |
---|---|
Model vozu | FOCUS III, 2011-2017 |
Popis
Autopotahy FORD FOCUS III, od r. 2011.
Zadní opěradlo a sedadlo dělené, bez zadní loketní opěrky, přední loketní opěrka, 5 opěrek hlavy, kapsy. Zadní opěradla jsou potažená také v zavazadlovém prostoru - žádné gumičky a háčky, ale kompletní potah. Přídavné zipy pro usnadnění montáže - nic nenatahujeme " násilím".
Autopotahy na míru FORD FOCUS III, od r. 2011.
Automobilová čalounická látka + molitan + ochranná mřížka. Špičková originální čalounická látka používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců.
Krásné dvojité prošití.
Ozdobné prošití středové látky je svislé, nebo příčné v závislosti na tvaru sedadel.
Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem.
Dokonalý vzhled luxusního interiéru.
Autopotahy FORD FOCUS III jsou vhodné také pro reprezentativní vozy a luxusní taxi služby.
Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev).
Zboží je atestováno - ATEST 8SD. Dodání do 14 dnů. Zakázková výroba.
Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II. Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz se můžou od ilustrační fotky tvarově lišit. Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.