- Úvod
- Kompletní sortiment
- Autodoplňky
- Autodoplňky interiér
- Autopotahy
- Autopotahy na míru
- BMW
- Autopotahy BMW X3 II F25, od r. 2010, AUTHENTIC DOBLO, matrix šedý
Autopotahy BMW X3 II F25, od r. 2010, AUTHENTIC DOBLO, matrix šedý
- Kód produktu: 82679m
Autopotahy BMW X3 II F25, od r. 2010.Autopotahyšité na míruBMW X3 II, od r. 2010.Zadní opěradlo s prostředním dílem, který po složení tvoří spolu s opěrkou hlavy loketní opěrku, zadní sedák nedělený, kryty…
Zobrazit více
5 990 Kč
4 950,41 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele
Objednejte do zítřejších 14:30 a zboží obdržíte již 5. 5.
Možnosti dopravy

S výběrem vám rádi pomůžeme!

+420 469 775 009
(Po‐Pá 8:30‐16:00)
Parametry a specifikace
Značka vozu | BMW |
---|---|
Model vozu | X3 |
Popis
Autopotahy BMW X3 II F25, od r. 2010.
Zadní opěradlo s prostředním dílem, který po složení tvoří spolu s opěrkou hlavy loketní opěrku, zadní sedák nedělený, kryty podběhů, 5 opěrek hlavy, kapsy, airbagy.
Zadní opěradla jsou potažená také v zavazadlovém prostoru - žádné gumičky a háčky, ale kompletní potah. Přídavné zipy pro usnadnění montáže - nic nenatahujeme " násilím".
Automobilová čalounická látka + molitan + ochranná mřížka.
Špičková originální čalounická látka používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců.
Krásné dvojité prošití.
Ozdobné prošití středové látky je svislé, nebo příčné v závislostí na tvaru sedadel.
Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem.
Dokonalý vzhled luxusního interiéru. Autopotahy jsou vhodné také pro reprezentativní vozy a luxusní taxi služby.
Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev).
Zboží je atestováno - ATEST 8SD. Dodání do 10 dnů. Zakázková výroba.
Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II. Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz můžou se od ilustrační fotky tvarově lišit.
Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel a opěrek hlavy, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.