- Úvod
- Kompletní sortiment
- Autodoplňky
- Autodoplňky interiér
- Autopotahy
- Autopotahy na míru
- Hyundai
- Autopotahy HYUNDAI GETZ, od r. 2005, AUTHENTIC DOBLO, žakar modrý
Autopotahy HYUNDAI GETZ, od r. 2005, AUTHENTIC DOBLO, žakar modrý
- Kód produktu: 82765m
Autopotahy HYUNDAI GETZ, od r. 2005.Autopotahyšité na míru na HYUNDAI GETZ, od r. 2005.1. VARIANTA :Zadní opěradlo a sedadlo dělené za řidičem, 5 opěrek hlavy, kapsy, airbagy.2. VARIANTA :Zadní opěradlo…
Zobrazit více
5 990 Kč
4 950,41 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele
Objednejte do 22. 4. a zboží obdržíte již 28. 4.
Možnosti dopravy

S výběrem vám rádi pomůžeme!

+420 469 775 009
(Po‐Pá 8:30‐16:00)
Parametry a specifikace
Značka vozu | HYUNDAI |
---|---|
Model vozu | Getz |
Popis
Autopotahy HYUNDAI GETZ, od r. 2005.
1. VARIANTA :
Zadní opěradlo a sedadlo dělené za řidičem, 5 opěrek hlavy, kapsy, airbagy.
2. VARIANTA :
Zadní opěradlo dělené za řidičem, zadní lavice nedělená, 5 opěrek hlavy, kapsy, airbagy.
Zadní opěradla jsou potažená také v zavazadlovém prostoru - žádné gumičky a háčky, provázky, ale kompletní potah. Přídavné zipy pro usnadnění montáže - nic nenatahujeme " násilím".
Automobilová čalounická látka + molitan + ochranná mřížka.
Špičková originální čalounická látka používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců.
Krásné dvojité prošití.
Ozdobné prošití středové látky je svislé, nebo příčné v závislostí na tvaru sedadel.
Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem.
Dokonalý vzhled luxusního interiéru. Autopotahy jsou vhodné také pro reprezentativní vozy a luxusní taxi služby.
Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev).
Zboží je atestováno - ATEST 8SD. Dodání do 14 dnů. Zakázková výroba.
Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II. Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz můžou se od ilustrační fotky tvarově lišit.
Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel a opěrek hlavy, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.