- Úvod
- Kompletní sortiment
- Autodoplňky
- Autodoplňky interiér
- Autopotahy
- Autopotahy na míru
- BMW
- Autopotahy BMW X5 III F15, od r. 2013, AUTHENTIC VELVET, černošedý
Autopotahy BMW X5 III F15, od r. 2013, AUTHENTIC VELVET, černošedý
- Kód produktu: 82797m
Autopotahy BMW X5 III F15, od r. v. 2013.Autopotahy šité na míru na BMW X5 III F15, od r. v. 2013.Vhodné pro standartní sedadla- ne sportovní (2 druhy sedadel).Zadní opěradlo dělené za spolujezdcem, zadní…
Zobrazit více
10 990 Kč
9 082,64 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele
Objednejte do zítřejších 14:30 a zboží obdržíte již 5. 5.
Možnosti dopravy

S výběrem vám rádi pomůžeme!

+420 469 775 009
(Po‐Pá 8:30‐16:00)
Parametry a specifikace
Značka vozu | BMW |
---|---|
Model vozu | X5 |
Popis
Autopotahy BMW X5 III F15, od r. v. 2013.
Vhodné pro standartní sedadla- ne sportovní (2 druhy sedadel).
Zadní opěradlo dělené za spolujezdcem, zadní loketní opěrka, potahy krytů podběhu, otvor pro 3 bodové pásy, 5 opěrek hlavy, kapsy, airbagy.
Syntetická automobilová kůže a alcantara + molitan + ochranná mřížka.
Dvojité prošití. Špičková originální syntetická kůže a alcantara používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců.
Extrémně vysoká odolnost proti oděru, stálobarevnost. Snadná údržba - stačí otřít vlhkým hadříkem.
Ozdobné prošití středové látky je svislé, nebo příčné v závislosti na střihu sedadel.
Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem.
Dokonalý vzhled luxusního koženého interiéru.
Autopotahy jsou vhodné pro velmi zatížené služební vozy, ale i pro reprezentativní auta a taxi služby.
Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev).
Zboží je atestováno - ATEST 8SD.
Dodání do 14 dnů. Zakázková výroba.
Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II. Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz se můžou od ilustrační fotky tvarově lišit. Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.