Infolinka pro zákazníky e-shopu: +420 469 775 009
(Po‐Pá 8.00‐16.00)

Aditivum benzin BG 2021 SUPERCHARGE II SC 3,7L

  • Kód produktu: BG2021
  • Výrobce: BG
Doručení zdarma

Unikátní přípravek do benzínu s obsahem etanolu (E85).
Zobrazit více

3 619 Kč
2 990,91 Kč bez DPH

Do 3-5 dnů
Objednejte do 22. 4. a zboží obdržíte již 29. 4.

Možnosti dopravy

Typ dopravy Očekávané doručení Cena
PPL ParcelShop 29. 4. 2025 zdarma
PPL 29. 4. 2025 zdarma
PPL - Slovakia 29. 4. 2025 282 Kč
Osobní odběr na prodejně v Chrudimi 29. 4. 2025 zdarma
Možnosti dopravy (již od 0 Kč)
Nevíte si rady?
S výběrem vám rádi pomůžeme!

+420 469 775 009
(Po‐Pá 8:30‐16:00)

Parametry a specifikace

Výrobce BG

Popis


  • Unikátní přípravek do benzínu i do paliva s obsahem etanolu (E85)
  • BG 2021 stabilizuje palivo před degradací po dobu až 6 měsíců
  • Udržuje celý palivový systém bez úsad a chrání systém před negativním působením etanolu
  • Snižuje karbonové úsady ve spalovacím prostoru a v EGR systému
  • Snižuje emise a spotřebu paliva



Dávkování: Jedno balení 3,7L ošetří cca 1300 L naturalu (na 60L benzínu je potřeba 177 ml - jako je to u menšího balení BG2026). Doporučujeme si přikoupit tento menší produkt (BG2026) a používat ho jako odměrku/dávkovač.


Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno pro celoroční aplikaci





Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerým palivem v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.

Jak je to u dnešních naturalů a jejich označení 95/98/100

Lajcky to v kostce funguje tak, že teplota hoření u N95 a N100 je zhruba stejná, obsahuje stejný podíl benzínové složky a vše je postaveno na látkách, kterými se každý z naturalů vyrábí, a které slouží k jedinému - ke kontrolovanému hoření a zamezení vedlejších detonací, které zvyšují spotřebu paliva a díky neshořelému zbytku paliva z tohoto procesu, zanáší právě spalovací komoru, tím pádem i vstřiky a ventilová sedla, včetně ventilů samotných. K tomu se přidává u přímovstřikových motorů částečky oleje, kde v kombinaci těchto 2 faktorů, vznikají právě usazeniny a karbon. Tento princip zanášení pak má i naftový agregát Common Rail. Ideální kombinací pak je tankovat N98 a ten aditivovat - což vede právě ke stabilizaci paliva a jeho maximální efektivitě hoření. N100 je v drtivé většině u nás pouze obchodní název a pod ním se skrývá pouze kombinace N98 + aditiva VIF. Z našeho hlediska je pak mnohem efektivnější tankovat N98 a ten aditivovat právě pomocí BG 202, které nemá v aditivech naturalu konkurenci a postarají se o to, aby efektivita hoření byla na maximální míře, čímž si zajistíte i maximální výkon a zároveň čistou palivovou soustavu + nižší spotřebu.


Aditiva BG Products

Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde právě o aditiva pro benzínová auta BG 202 a BG 213, či u naftových motorů BG PD14 nebo BG 225. Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.


Aditiva obecně vynikají obrovskou čistící schopností, ale tento jev je postupný, a pokud chcete Vaše vstřikovače vyčistit okamžitě, srovnat si jejich korekce a zlepšit jejich funkčnost, poté aplikujte BG 208, které se velice rychle a efektivně postará o jejich dekarbonizaci a správnou prášivost, která je pro výkon a nízkou spotřebu nejzásadnější faktor.
 


Tankování, význam aditiv, dávkování (aktualizace 01/2024)



Benzín: směs kapalných uhlovodíků převážně alkanů (C5-C11), parafínů a olefínů. Vyrábí se frakční destilací a krakováním ropy, kde při zahřívání dochází ke zkracování uhlovodíkového řetězce. Úroveň oktanového čísla (zpomalovače zápalu - předchází k předčasnému detonačním u zápalu) mohou být na základu ferocenů, karbonyklu.


Nafta: směs kapalných uhlovodíků (C12-C22). Vyrábí se se frakční destilací ropy, dále se snižuje obsah síry (sulfanu). Cetanové číslo podobně jako u benzínu ukazuje odolnost nafty proti samozápalům.


Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás byla do nedávna na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozuměla, proto aditivace s BG byla nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty.


Nyní již můžete aditivovat aditivy od BG nejen čistou neprémiovou naftu, ale již i prémiovou, abyste jejich pod-aditivaci dorovnali na nejvyšší možnou úroveň a docílili tím maximálního efektu stabilizace paliva, ochrany vstřikovačů a získali tak hoření ve spalovacích komorách pod maximální kontrolu, která vede k vyššímu výkonu, nižší spotřebě, maximálnímu efektu spalování, a tím výrazně nižší tvorbě úsad a snížení emisních hodnot na minimum - a to už se vyplatí.


Jak je psáno výše, aditiva BG jsou již kompaktní s prémiovým palivem, každopádně je doporučeno je míchat v plné dávce výhradně s čistou naftou pro jejich maximální účinek, při podávání aditiv BG v kombinaci s prémiovým palivem doporučujeme pak pouze poloviční dávku, kterou předepisuje výrobce, aby se palivo nepřeaditivovalo.


Aditiva BG, která jsou na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechávají za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG, která patří bezpochyby k naprosto nejluxusnějším aditivům na našem trhu, proto je jejich používání i maximálně bezpečné a maximálně efektivní. Firma BG je neustále, v návaznosti na potřeby nejmodernějších motorů a jejich spalování, vylepšuje a zdokonaluje a nemají tak žádný dopad na katalyzátory, DPF, ani na vozy vybavené nezávislým topením a tankované palivo posunou na jejich nejvyšší možný výkon i u vozů vyrobených po roce 2020.


Každopádně zde jejich účinnost nekončí, aditiva BG obecně obsahují čistící složky, keré naopak nehoří a dále ve skupenství molekul cestují celým systémem a atakují uhlohydrátové úsady jak v sacím, tak výfukovém traktu, díky čemuž patří, jak je psáno již výše, k nejluxusnějším aditivům na našem trhu.


Je tedy pouze na Vás jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace se projeví finálně až po cca 2-3 nádržích, než si jednotky přeberou veškerá nová data, a to v návaznosti na změnu složení paliva.


Aditiva pak vždy přidávejte u stojanu před tankováním, aby se aditiva následným tankováním promísila s palivem, v případě, že máte v nádrži bezpečnostní klapku, buď na ní aditiva pomalu nalijte (měla by protéci) a nebo otočte tankovací pistoli nahoru, do ní aditiva nalijte a následně jí "přehoupněte" do tankovacího otvoru a začněte tankovat.