Infolinka pro zákazníky e-shopu: +420 469 775 009
(Po‐Pá 8.00‐16.00)

Parkovací systém elektromagnetický - akustická signalizace

  • Kód produktu: psemg1

Elektromagnetický parkovací systém s akustickou signalizací. Technické parametry• systém po zařazení zpátečky akusticky ohlásí aktivaci parkovacího systému• signalizace probíhá akusticky ve třech úrovních•…
Zobrazit více

855 Kč
706,61 Kč bez DPH

Skladem u dodavatele
Objednejte do 22. 4. a zboží obdržíte již 28. 4.

Možnosti dopravy

Typ dopravy Očekávané doručení Cena
PPL ParcelShop 28. 4. 2025 69 Kč
Zásilkovna 28. 4. 2025 69 Kč
PPL 28. 4. 2025 99 Kč
Zásilkovna - Slovakia 28. 4. 2025 100 Kč
PPL - Slovakia 28. 4. 2025 282 Kč
Osobní odběr na prodejně v Chrudimi 28. 4. 2025 zdarma
Možnosti dopravy (již od 69 Kč)
Nevíte si rady?
S výběrem vám rádi pomůžeme!

+420 469 775 009
(Po‐Pá 8:30‐16:00)

Popis





Elektromagnetický parkovací systém s akustickou signalizací.





 





Technické parametry





• systém po zařazení zpátečky akusticky ohlásí aktivaci parkovacího systému





• signalizace probíhá akusticky ve třech úrovních





• systém signalizuje překážky od 10 cm do cca 70 cm





• signalizace probíhá akusticky ve třech úrovních





• harmonizace dle normy CE





 





Balení obsahuje





• řídící jednotku





• bzučák





• anténu, která se přilepí na nárazník z vnitřní strany





 





Výhody elektromagnetického parkovacího systému oproti ultrazvukovému





• velmi snadná a šetrná montáž, bez vrtání otvorů do nárazníku





• délka samolepící folie 220 cm





• při správné montáži v podstatě bezporuchový





• překážku detekuje po celém obvodu nárazníku kde je nalepena anténa a tedy i z boku (přesně detekuje například dopravní značku)





• menší minimální detekovatelná vzdálenost (při parkování je maximálně využit volný prostor)





• nemá problém s falešnou detekcí tažného zařízení nebo připojeného vozíku





 





Nevýhody elektromagnetického parkovacího systému oproti ultrazvukovému





• menší detekovaná vzdálenost (10 - 70 cm)





• pracuje na dynamickém principu, a tedy je schopný detekovat překážku jen pokud se k ní přibližuje/vzdaluje (ne pokud je vozidlo v klidu)