- Úvod
- Kompletní sortiment
- Autodoplňky
- Autodoplňky interiér
- Autopotahy
- Autopotahy na míru
- Dacia
- Autopotahy Dacia DUSTER I, FACELIFT, od r. 2014-2017, AUTHENTIC PREMIUM, žakar modrý
Autopotahy Dacia DUSTER I, FACELIFT, od r. 2014-2017, AUTHENTIC PREMIUM, žakar modrý
- Kód produktu: 81709m
Autopotahy Dacia DUSTER I, FACELIFT, od r. 2014-2017. Dacia DUSTER I, FACELIFT, od r. 2014-2017Zadní opěradlo dělené za spolujezdcem, 5 opěrek hlavy, kapsy, airbagi. Zadní opěradla jsou potažená také…
Zobrazit více
4 990 Kč
4 123,97 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele
Objednejte do zítřejších 14:30 a zboží obdržíte již 6. 5.
Možnosti dopravy

S výběrem vám rádi pomůžeme!

+420 469 775 009
(Po‐Pá 8:30‐16:00)
Parametry a specifikace
Značka vozu | DACIA |
---|---|
Model vozu | DUSTER I FL, 2014-2018 |
Popis
Autopotahy Dacia DUSTER I, FACELIFT, od r. 2014-2017.
Dacia DUSTER I, FACELIFT, od r. 2014-2017
Zadní opěradlo dělené za spolujezdcem, 5 opěrek hlavy, kapsy, airbagi. Zadní opěradla jsou potažená také v zavazadlovém prostoru - žádné gumičky a háčky v kufru, ale kompletní potah.
Automobilová čalounická látka + molitan + ochranná mřížka. Špičková originální čalounická látka používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců. Mezí středovým pruhem a boční látkou je všitá lemovka, která barevně ladí s autopotahem a hlavně má zesilující účinek na šev - prodlužuje životnost autopotahů. Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem. Dokonalý vzhled luxusního interiéru. Autopotahy jsou velmi vhodné pro velmi zatížené služební vozy, ale i pro reprezentativní auta a taxi služby. Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev). Zboží je atestováno - ATEST 8SD.
Dodání do 14 dnů. Zakázková výroba.
Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II. Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz můžou se od ilustrační fotky tvarově lišit. Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.